- Forside /
- MindManager Opgradering
MindManager is mind-mapping software for visually storing and sharing ideas, organizing information, creating and implementing plans and projects, and working across teams. MindManager integrates informative mindmaps with task management, collaboration, and management skills, so you get the opportunity for a complete solution that helps users from information overload to structured, clear, and integrated planning.
Ensuring access to new feature releases and to supporting. including significant upgrades for the software you purchased, i.e., MindManager for Enterprise the lasted version
MindManager Readers a quick access toolbar that includes view maps and flowcharts, including attached documents, links, images, tags, and labels in four views: Map view, Outline view, Linked Maps view, and Gantt View. Create, manage, and print a set of slides for a map, and view it in Slides View. Use Walk Through view when presenting maps.
Go App is a MindManager Go that lets you view and navigate your MindManager files on your mobile device, including task information, properties, formulas, SmartRules, objects, flowcharts, and more.
MindManager License Administration is a license manager of a company who can find a unique link to activate the License Administration Portal in the license certificate of the company. Everything you need to use MindManager is available on License Administration Portal. It allows you to manage who can use your licenses, view license details, access builds for deployment, and much more!
Single-key & single sign-on (SSO) activation support
More information about MindManager
- Upgrade Protection Plan (UPP) er en mulighed for tilkøb og beskytte af sin investering i MindManager. Kunder, der er omfattet af UPP via. årligt abonnement, vil modtage alle nye funktionsudgivelser, inklusive større opgraderinger samt telefonisk helpdesk support, direkte fra Corel/Mindjet (mere information om UPP her).
- Co-Edit for MindManager: Ved tilkøb af Co-Edit til MindManager får du mulighed for at samarbejde med andre brugere, i realtid. Co-Edit tilbydes kun til Windows brugere.
- Microsoft Teams For MindManager. Ved tilkøb af Microsoft Teams til MindManager får dit team adgang til fuld integration med Microsoft Teams. Det gør jeres team mere produktive, fremmer samarbejdet og holder aktiviteterne tilpasset for et bedre informeret beslutningstagning.
System Krav |
|
---|---|
Video demo | |
Produkt sprog | Engelsk, Fransk, Tysk |
Betaling muligheder | Debit/kreditkort, Faktura |
Leveringsmetode | Leveres elektronisk via. e-mail |
Installationer | Produktet kan installeres på 1 PC |
Forventet leveringstid | 1 hverdag |
Periode | Permanent licens |
Brugere | 1 bruger per bestilt antal |
Version | 2022 |
Forhandles til | Erhverv, Privat |
Relaterede varenumre | Nej |
Platform | Windows |
Produkt gruppe | Illustration, Kontor & DTP, Mindmapping & Diagrammer |
Yderligere information | mindmanager.scandix.dk |
Brand/Producent | MindManager |
Varenummer | LCMM22M14ENTUG1 |
Anmod om et skræddersyet tilbud og spar på budgettet.
De fleste software produkter har licenseringsmuligheder til private, studenter, virksomheder, uddannelsesinstitutioner, offentlige institutioner og non-profitorganisationer. Ved køb i større antal (tier pricing) kan der opnås akkumulerede rabatter startende fra 5 brugere samt fordele ved f.eks. udrulning på netværk. Det kan også være praktisk vælge abonnement eller vedligehold for flere år. Alt i alt kan flere parametre påvirke prisen markant ved indkøb af software.
Tæt samarbejde med producenterne.
ScanDix har arbejdet med software licenser i mere end 20 år. Vi kender produkterne, løsningerne og producenterne kender os. Det betyder at vi har en direkte linje til alle leverandører og producenter. Når vi modtager en særlig anmodning om indkøb af software. Vi vil oftest oprette en sag på tilbuddet og du vil blive underrettet løbende i processen.
Hvis du har behov for et skræddersyet tilbud til netop din organisation udover hvad du kan finde hér i vores webshop så beregner vi gerne et tilbud til dig. Vi anbefaler at du benytter vores formular til anmodning om tilbud men du er også velkommen til at ringe 7077 7301 eller benytte vores almindelige kontaktformluar.
Konsolidering og hjælp til eksisterende licenser og aftaler.
Har du allerede en licensløsning men ønsker strategisk hjælp til aftalevilkår, sammenlægning af licenser, tilkøb mv. så hjælper vi også med dette.
Her hos ScanDix, kan skoler og offentlige institutioner naturligvis betale med EAN - e-faktura.
ScanDix har leveret til offentlige kunder, skoler og uddannelsesinstitutioner i mange år og opbygget stor erfaring med at håndtere indkøb fra og levering til disse.
Derfor er det faktisk hensigten at offentlige institutioner indkøber ved at benytte EAN kode.
Du angiver blot EAN nøglen under bestillingen når du ser denne mulighed:
Du behøver ingen forudgående aftale.
Du kan naturligvis også vælge normal faktura.
Vi har rigtigt mange software løsninger, f.eks. software til standard desktop installationer, volumen licenser, leje af licenser, opgraderinger, vedligeholdelsesaftaler osv. Hvis du er i tvivl eller har behov for indkøb i større antal, eller andet end det du finder i vores webshop så er det altid en god ide anmode om et uforpligtende tilbud eller kontakte os før du handler.